niedziela, 7 kwietnia 2013

Wyjazd na Święta.


Ponieważ Święta spędzamy w kilku miejsacach musieliśmy pomyśleć o zakupie transportera. Miałam swoje typy ale ich ceny nie były zachęcające. Z pomocą przyszło allegro.pl. Znaleźliśmy dobry (wydawało się) transporter. Zależało nam na tym by był bezpieczny i wygodny dla kociaka oraz szybko dotarł, bo już w czwartek wybieraliśmy sie w podróż.
Sprzedawca okazał się bardzo solidny-był z nim dobry kontakt, szybko wysłał paczkę, no i rewelacyjnie ja zapakował-nie było mozliwości, żeby transporter się uszkodził w trakcie transportu.





Na początku Ruda podchodziła do paczki sceptycznie, a  w trakcie wyjmowania kolejnych folii uciekała do swojego bunkra. Po jakimś czasie, kiedy zrobiło się cicho folie ją zainteresowały. Okazało się nawet, że to całkiem dobra zabawka, że o kartonie nie wspomnę :)





Transporter sprawdził się bardzo dobrze, a nasza Ruda, pomimo, że była to jej pierwsza tak długa podróż zniosła ją bardzo dobrze! Co przyznam bardzo mnie cieszy, bo stresowałam się tym wyjazdem. Zastanawiałm się jak zniesie podróż, bo jej ostatnie wizyty w transporterze dotyczyły chipowania i odrobaczania więc raczej nie miała dobrych skojarzeń. Oczywiście pogadywała sobie pod nosem :) W nowych domach szybko się zaadoptowała, co mnie nieco zdziwiło...

Suma sumarum ten wyjazd pokazał nam, że Rudzielec podróże znosi dobrze i nie jest w tym temacie "kłopotliwa". 


1 komentarz: