wtorek, 9 kwietnia 2013

Smaczny, zdrowy obiad domowej roboty :)

Tajemniczy ostatnio dużo eksperymentuje z jedzeniem. Nowa dieta, nowe przepisy, ogólnie nowości.  Wszystko po to, by odżywiać się zdrowiej i czuć się lepiej.
Ostatnią nowością jest dojście do perfekcji m. in. w wyarabianiu ciasta do pizzy na mące pełnoziarnistej. Raczymy się pizzą dość często...kiedy chcemy zjeść smaczny syty obiad, nakarmić gości albo zwyczjanie zjeść coś, co ma dużo sera, nie tylko żółtego, który ja w stopionej formie uwielbiam! (jestem od niego uzależniona od kiedy skończyłam 4 latka). I nie jest to żaden mit-naukowo zostało potiwerdzono, ze ser żółty jest jednym ze skladników codziennych posiłków, które bardzo uzależniają. M.in. dlatego wszystkie sieci fast food tak zarabiają...

Wczoraj raczyliśmy się pizzą w takim wydaniu:



Dużo sera, dużo ziół i dużo warzyw...uwielbiam kiedy ten warzywny sok skwierczy w piekarniku. Dzięki niemu ciasto nie jest twarde i suche.


6 komentarzy:

  1. poproszę przepis na ciasto ;-)
    bo wygląda mega smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo profesjonalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podasz przepis na to ciasto? Ja mam pyszne zwykłe - od teściowej :) Ale naprawdę pyszne. A takiego nie jadłam, a chętnie bym zrobiła, bo ... no cóż, dupy rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A cała pizza wyglądała tak:
    [url=http://ompldr.org/vaTF4NA/image.jpg][img]http://ompldr.org/taTF4NA[/img][/url]

    UV

    OdpowiedzUsuń
  6. A cała pizza wyglądała tak:
    http://ompldr.org/vaTF4NA/image.jpg

    UV

    OdpowiedzUsuń