środa, 30 kwietnia 2014

Joga twarzy?

Nie wiem czy ktoś z Was już słyszał o jodze twarzy. Być może niektórzy sądzą, że jest to kolejna moda. Metoda na zrobienie pieniędzy. Zobacz jednak jak to wygląda zanim to ocenisz.
Joga twarzy, to nic innego jak masaż twarzy, który jeszcze kiedyś nasze babcie wykonywały (choć może nie odkładnie w ten sam sposób). Dzisiaj pomijając, że nikt nie ma na to czasu, mało osób wie, jak pomocne jest to w zachowaniu młodości.


Poniżej zamieszczam link do filmu, który pokazuje czym jest joga  twarzy: http://www.portalyogi.pl/jogatwarzy/sesja-codzienna


Poniżej 9 zasad jogi twarzy:



A także oferta zakupu całego programu:



Więcej o programie możecie przeczytać tutaj: http://www.portalyogi.pl/jogatwarzy


Zawsze byłam za naturalnym metodami. Szczególnie wtedy, kiedy przez ich użycie można zapobiegać, zamiast doprowadzać do stanu, kiedy trzeba leczyć. Jest to najprostsza i najzdrowsza metoda zachowania młodości, dobrej kondycji naszych mięśni twarzy, a co za tym idzie, dobrego samopoczucia. Każda z nas, patrząc w lustro, chce czuć się dobrze w swojej skórze, skoro można to zrobić w tak łatwy i nieinwazyjne sposób, to dlaczego nie ?


Ci ciekawe, joga twarzy jest prowadzona w moim ukochanym Studio Namaste Yoga. Można pójść, zobaczyć jak to wygląda... a potem, ćwiczyć w domu :)

Co myślicie o naturalnych metodach, takich jak ta ?

2 komentarze:

  1. Co raz więcej o ćwiczeniach twarzy się słyszy. Jeszcze nie próbowałam, ale może warto... Ja ostatnio bardzo zakręciłam się w naturalną pielęgnację i naturalne wiele rzeczy. I dobrze mi z tym. Zaszkodzić raczej nie zaszkodzi, a może pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia na twarz robi się od setek lat. Ja pamiętam, że kiedy byłam mała chyba w 5-10-15 była sekcja o ćwiczeniach buzi i języka, wtedy miało to n celu rozwijanie mięśni, a nie dbanie o urodę ale siłą rzeczy odpowiednia "pielęgnacja" mięśni wpływa na urodę :)
      Naturalna pielęgnacja raczej nie zaszkodzi...należy jednak patrzyć na to czy substancje czynne nie wchodzą w interakcje jednak ich stężenie w kosmetykach robionych domowymi metodami jest tak niewielkie, że raczej tym nie grozi :)

      Usuń