poniedziałek, 8 września 2014

Manipulacja.

Dzieje się u mnie ostatnio wiele dobrego.
Jednak negatywne sytuacje, jako, bulwersujące mocno zapadają w mojej pamięci.

Nie wiem jak Wy, ja jestem bardzo wyczulona ma manipulację. Mam w sobie czujnik na manipulację od dziecka. Ludzie, którzy świadomie manipulują innymi, są przeze mnie zaklasyfikowani do grupy o nazwie "nie chce utrzymywać kontaktu".

I czasami zastanawiam się, jak to jest, że ludzie tak bardzo mogą się zmienić. Negatywnie.
Ktoś kto kiedyś był dla Ciebie wzorem, od kogo chcesz się uczyć po jakimś czasie przestaje być sobą. Być może to trudności życia, być może jakieś traumatyczne przeżycia ale wykorzystywanie ludzi, w bardzo świadomy sposób, żeby połechtać swoje ego to już naprawdę jest przesada.

2 komentarze:

  1. Ludzie z biegiem lat zmieniają się - to naturalna kolej rzeczy, ale to nie daje im przyzwolenia, aby czuć się Panami cudzego losu, dlatego rzeczywiście najlepiej się odizolować.

    OdpowiedzUsuń
  2. życie zmienia i weryfikuje.......
    niestety

    OdpowiedzUsuń