niedziela, 2 marca 2014

Walentynki 2014

Tegoroczne Walentynki były bardzo wyjątkowe. Nie tylko dlatego, że w ich okolicy obchodzimy rocznicę ale także dlatego, że Tajemniczy zrobił mi wspaniałą niespodziankę!! Miał dosyć dokładnie zaplanowany wieczór. To był nasz najdłuższy spacer po Poznaniu :)




Początek był w naszym ukochanym Teatrze Nowym. O czym oczywiście ja nic nie wiedziałam (na szczęście nie dokonałam rezerwacji w 2 miejscach, co miałam w zamiarze). Po sztuce, która była bardzo wzruszająca, wybraliśmy się w podróż do przeszłości. Tajemniczy chciał przypomnieć mi kilka miejsc/wydarzeń/punktów które są dla nas ważne. W każdym punkcie robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie. Z tych zdjęć powstanie pamiątkowa galeria, która zawiśnie na jeden ze ścian :)
Oczywiście to nie koniec...w prezencie oprócz biletów na sztukę, lizaka z napisem "Kocham Cię", wspaniałego grzanego piwa i kwiatów dostałam kolejną Pandorę do kolekcji, do mojej bransoletki :)

Kochanie jeszcze raz dziękuję Ci za ten wspaniały wieczór, nie mogło być lepiej!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz