poniedziałek, 31 marca 2014

„Winiarskie regiony Francji: Bordeaux”, Dom Bretanii

O Domu Bretanii mieliście okazję przeczytać u mnie już kilka razy :) Tym razem chcę napisać Wam o  spotkaniu, na które wybrałam się by posłuchać właściciela Piwnicy Nadwarciańskiej. Człowiek, który ma ogromną wiedzę o winie i jest totalnie pochłonięty tym trunkiem. Jeśli zaglądacie do mnie regularnie i czytacie moje notki wiecie, że ogromną przyjemnością są dla mnie wszelakie spotkania z pasjonatami :) Tym razem również się nie zawiodłam :)
Spotkanie trwało ponad 1,5 h a oprócz wielu informacji jakie nam przekazano i filmów jakie nam puszczono, zorganizowano dla nas degustację. Degustowane było wino czerwone i białe słodkie. Obydwa pyszne...do dzisiaj pamiętam ich smak :)




Musze przyznać, że bardzo się ciesze, że Mama Tajemniczego powiedziała mi o wcześniejszym wykładzie (pisałam o nim tutaj) w Domu Bretanii. Dzięki temu poznałam to miejsce, a dzieje się w nim bardzo wiele. Jest mnóstwo wykładów (które ja uwielbiam), koncertów, warsztatów...i wszystko za darmo! Tylko głupiec by nie skorzystał :)



Źródło: http://www.obrazki.jeja.pl/tag,wino,6

A czy Wy macie okazję korzystać z takich inicjatyw?

3 komentarze:

  1. właśnie coraz częściej staram się korzystać z takich inicjatyw, choć mam poczucie, że póki co słabo mi idzie póki co

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mamy, bo jestem ignorantką i nie interesuję się życiem miasta - głupia ja! Znów żałuję, że nic nie wiedziałam. Beznadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Devinette, nie beznadzieja, masz adres strony (a nawet kilku z wydarzeń, które opisywałam) wejdź, sprawdź, wyjdź z domu i korzystaj!! Zapraszam! :)

      Usuń