czwartek, 9 maja 2013

Moda na Zdrowie.

Wiecie, że lubię różne dziwne wydania. To jednak nie jest dziwne-to jest bardzo dobre wydanie. Już kiedyś pisałam o tym miesięczniku. Dobre apteki go prenumerują i rozdają klientom. Ja nie jestem stałym bywalcem aptek ale jak już zdarza mi się w nich być, to chętnie raczę się tym pisemkiem.

Ten numer jest wyjątkowy-zawiera same ciekawe artykuły, z czego wiele na temat ziół.

Rzadko można dzisiaj trafić miesięcznik prawdziwy, wartościowy, bez zbędnej ilości reklam. Ten właśnie taki jest-i do tego za darmno!

Polecam, sparwdźcie sami :)

2 komentarze:

  1. pewien miły Pan z apteki zawsze mi do biura przywozi tę gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziszm jak miło :) to naprawdę dobre wydanie, szczególnie pokazany tutaj numer :)

      Usuń