wtorek, 26 lutego 2013

Sen.


Ostatnio lubię spać, a dokładnie rzecz biorąć wyspać się. Od kiedy jest z nami Ruda, nie zawsze się wysypiamy, a poza tym wstawanie przed 6:00 rano, raczej nie pozwala na to, żeby budzić się w środku nocy.

żródło: FB

Kiedyś Tajemniczy miał duże problemy ze spaniem, okazało sie, że problemem była zła poduszka (swoją drogą-anatomiczna z IKEA, za prawie 100zł;/). Od kiedy jej nie używa przesypia całe noce.


Ja zauważyłam u siebie, że mam problem ze snem, kiedy za długo śpię na brzuchu-drętwieją mi wtedy ręce, a od tego wygięcia bardzo boli mnie krzyż, czasami ten ból trwa cały dzień;/

A Wy jak lubicie spać?

5 komentarzy:

  1. podaję link z moją pozycją spaniową "The Leap Frog" tak uwielbiam zasypiać :)

    http://kwejk.pl/obrazek/177874

    od jakiegoś czasu kiepsko śpię zwłaszcza nad ranem wszystko słyszę jakbym trwała w letargu a wcale nie spała - wkurzam się bo rano jestem jak flak, poza tym nasza kocica ma zwyczaj nad ranem lub w nocy kopać w kuwecie bez końcaaaaaa albo łazi po nas i mruczy mi do ucha a ja muszę mieć ciszę totalną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też jedna z pozycji którą lubię ale bardzo mi w niej drętwieją ręcę;/

      Usuń
  2. ja lubię na boku, ale jakoś ostatnio dziwnie mi się śpi

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to jestem artystka senna. Nigdy nie wiadomo w jakiej pozycji się obudzę. i na jakiej części łożka lub podłogi. Mam tendencje do spadania, nawet, gdy śpię od ściany.:|

    OdpowiedzUsuń