niedziela, 3 lutego 2013

Czego używacie do pielęgnacji włosów?


Jakiś czas temu pisałam Wam o mojej wizycie u fryzjera i wygranej. 
Nie jestem wielkim zwolennikiem firmy Loreal, choć niewątpliwie podziwiam kobietę, która stoi za jej sterem, głównie za sukces biznesowy. Jednak mam wiele zastrzeżeń co do produktów które zostają wprowadzone na rynek. Głównie dotyczy to składu chemicznego oraz testowania na zwierzętach. 
Choć trzeba im przyznać, że reklamy, szczególnie niektóre mają naprawdę piękne. 




Jeśli jednak chodzi o serię Mythic Oil byłam bardzo pozytywnie zadziwiona (o czym tez już mogliście przeczytać). Skład maski, którą wygrałam do przetestowania jest dosyć dobry. Efekt jest olśniewający (dosłownie i w przenośni). Nawet się zastanwiałam czy sobie tej maski do włosów nie zkaupić. Jednak cena mnie zabiła-85zł! Wiem, że dla kogoś, kto ma bardzo zniszczone włosy, nawet taka cena nie jest zbyt wysoka. Ja jednak nie mam większych problemów z włosami, sa odżywione i nawilżone i nie jest to produkt, dla mnie niezbędny, choć byłabym zadowolona, gdybym dostała go w prezencie.

A Wy? Jakich odżywek lub maseczek do włosów używacie?

3 komentarze:

  1. nigdy nie używałam masek, odżywek i takich tam i jakoś żyję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takiej kupy kasy chyba bym nie wydała na jeden produkt. Do włosów nigdy się nie przykładałam jakoś bardzo. Niedawno w szale blogowo youtubowym zaczęłam zwracać uwagę na skład kosmetyków i jaki wpływ ma to na moje ciało. Postanowiłam więc używać kosmetyków pielęgnacyjnych jak najbardziej naturalnych. Do włosów zakupiłam ostatnio szampon alterra. Czaję się teraz na odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nikt nie wynalazł specyfiku, który jest idealny do każdego rodzaju włosa:) ja osobiście używam szampon, odżywkę do spłukiwania, maskę(raz w tyg) i raz na jakiś czas spray do prostowania włosów. Chodź ostatnio zastanawiam się na kupnem Euphytos SAFE SKIN ochronny krem.

    OdpowiedzUsuń