niedziela, 26 stycznia 2014

Człowiek Roku 2013 Głosu Wielkopolskiego-Ulla Wilczyńska-Kalak

Moi drodzy, o mojej jogince jak i o Namaste Yoga Studio pisałam tutaj już nie raz. Dlatego tym bardziej ciesze się, że mogę napisać po raz kolejny :)
Moja joginka została zgłoszona do konkursu, na Człowieka Roku 2013, organizowanego przez Głos Wielkopolski!!




Oczywiście zgłoszone osoby są bardzo różne i ciężko jest powiedzieć kto "zasługuje" na ten tytuł, skoro nie ma kategoryzacji. Ja jednak uważam, że Ulla zrobiła bardzo wiele dobrego. Przede wszystkim pokazała ludziom, że każdy może się ruszać, w każdym wieku a co więcej dbać o zdrowie można nawet w centrum miasta! Zrobiła kilka akcji, które były zupełnie darmowe, np.:
 Joga przy Fontannie 2012:




 Joga przy Fontannie 2013




Joga z Werandą Take Away 2013




 Ulla brała także udział w Holi Open Air 2013:




 Zachęcam bardzo, bardzo do zobaczenia wszystkich zdjęć, jeszcze więcej możecie zobaczyć na FB, a uwierzcie mi, ze to nie są wszystkie akcje, w których Ulla brała udział albo których organizatorem była :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz