niedziela, 4 sierpnia 2013

Weekend.

Dziwny ten weekend.
Zleciał bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy, zakładałma, że będzie dłuższy ;)

Dzisiaj Tajemniczy startował w Triatlonie. Podziwiam Go-przygotowywał się całkowicie sam, wiele zmieniając w swoim życiu by dojść do dobrej formy. Ćwiczył zawzięcie, nawet w zimie, jeszcze zanim się zgłosił do zawodów.

Dla mnie jesteś bohaterem :* Gratuluję silnej woli, samozaparcia oraz odwagi :)


I choć usiłowałam zrobić zdjęcia pogoda pokrzyżowała moje plany...


Część czasu spędziłam na porządkach oraz na oglądaniu filmów, odkrwając, że dają pełne wersje kinowe na youtube.pl



 Film, mtóry zaczyna się banalnie. Gdy się nieco rozwinie pokazuje różne problemy. Nie zostawiając w tyle problemów związanych z nowotworem. 
Co jednak ciekawe, film nie epatuje dramatyzmem. Dobrze się go ogląda, choć chwilami fabuła jest nieco zaplątana...

Myślę, że warto go zobaczyć, szczególnie jeśli jesteście dobrymi obserwatorami :)
 Od samego poczku widać, że to polski film, bardzo powierzchownie pokazujący świat modelingu, miłości, zazdrości, rozczarowań i dorosłego życia.

Jednocześnie jest to największa reklama polskich produktów i marek jaką kiedykolwiek widziałam, od gazet poczynająć przez znanych fotografów, projektantów po warszawskie hotele.

Jeżeli miała to być polska wersja kultowego już filmu "Diabeł ubiera sie u Prady" to dla mnie jest to totalna klapa.
Film, na który chciałam iść do kina z sympatii do głownej bohaterki. Jednak jakoś mi się nie złożyło i dobrze, bo byłyby to bardzo źle wydane pieniądze.
Film płytko pokazujący problemy współczesnego człowieka, gdzie króluje poddanie pracy. Lekki, który można zobaczyć między obieraniem ziemniaków a myciem naczyń :)







4 komentarze:

  1. dla mnie taki triatlon to magia
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia to nie jest, tylko trochę pływania, rowerowania i biegu :-)
    A na końcu dają do oporu arbuza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałem się podpisać powyżej, Uv

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam tych triatlonistów wszystkich :) Gratuluję tajemniczemu :)

    OdpowiedzUsuń