czwartek, 24 stycznia 2013

Kto? FOTOGAJEK!

Przez ostatnich kilkanaście tygodni dosyć często odwiedzałam fotografa. A to takie zdjęcia, a to siakie. Bo do każdego dokumentu inny rozmiar...Nie lubię chodzić do fotografa i robić sobie takich zdjęć, bo zazwyczaj wyglądam na nich dziwnie (o biometrycznych nie wpsominam-na nich wszyscy wyglądamy jak kryminaliści).

Zapytałam koleżankę, jakiego fotografa w centrum poleca. Poleciła mi Zakład Fotograficzny Fotogajek przy ul. Karamarskiej 1 (rejon Placu Wielkopolskiego i Starego Rynku).

Poszłam choć nie nastawiałm sie ani negatywnie ani pozytywnie. Rzeczywiście wielkim plusem było to, że zdjęcia były do odbioru po 35 minutach. Za każdym razem, kiedy sytuacja wymagała zrobienia zdjęcia miałam migacze na brodzie. Nie musiałam mówić fotografowi jakie to ważne, żeby dokonał korekty :]
Mężczyzna po 40-stce na pewno. Szalenie sympatyczny, ma charakterystyczną wymowę. Bardzo cierpliwy, z poczuciem humoru, działa szybko i naprawdę jest bardzo miły i profesjonalny. Za każdym razem zdjęcia miałam niewiele później jak po 30-stu minutach. REWELACJA! A ceny takie same jak wszędzie.

Jeśli szukacie na terenie Poznania naparwdę dobrego fotogbrafa, który szybko świadczy usługi (można też wywowłac u Niego zdjęcia, wysyłając je mailem) to ja szczerze polecam!

A Wy? Macie fotografa, który sprawia, że wychodzicie na zdjęciach lepiej niż zwykle?

4 komentarze:

  1. Ja na wsystkich wyglądam okropnie

    OdpowiedzUsuń
  2. najgorsze są paszportowe o mamo jak ja na nim wyszłam
    jak jakaś.......
    jeszcze tylko 8 lat i wymienię, hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam nieważny paszport z pięknym zdjęciem. nowego nie wyrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie to już nic nie pomoże. Taką mam facjatę, że nadaję się do najgorszych horrorów ;-)

    OdpowiedzUsuń