piątek, 7 grudnia 2012

Wszystkie jesteście niewierne.

Udało mi się przeczytać do końca książkę, którą zaczęłam czytać chyba we wrześniu albo nawet sierpniu. Zakupiona po okazyjnej cenie w Biedronce (z założenia nie kupuję opowiadać, bo szkoda mi na nie pieniędzy, jeżeli mam inwestować w książki, to wolę w takie, które mnie czegoś nauczą lub takie do których co jakiś czas się wraca). Stwierdziłam jednak, że taka cena za książkę pamiętnikową, w której jest kawałek histroii kraju i jego mieszkańców to naprawdę dobra okazja.
Książka liczy sobie 223 strony ale jest mała więc czyta się ją szybko (jak si ę raz a porządnie przysiądzie). Podobała mi się bardzo, bo opowiada o Afganistanie. Historia kraju, którą większość nas źle kojarzy, szczgólnie po 11 września 2001 roku. Po tamtych wydarzeniach nie zastanwialiśmy się jacy ludzie mieszkają w Afganistanie i jak oni się czują z tymi wydarzeniami. Z góry założyliśmy, że to niebezpieczne miejsce więc niewarto tam jechać i dowiadywać się czegokolwiek o tym kraju. Oczywście generalizuję. Nie wszyscy z nas mieli takie spojrzenie na ten temat ale jednak, znacząca większość.
Książki nie da się opowiedzieć, trzeba ją przeczytać.
Jeżeli macie czasami chwile, że wydaje Wam się, że Wasze życie jest do dupy, że nie ma macie takiej wolności jakiej oczekujecie, nie odnosicie sukcesów i nie możecie się rozwijać, jest to książka dla Was. Każdy z nas ma czasami takie chwile, to zupełnie normlane. Dlatego większość z nas powinna przebrnąć przez tę lekturę. Bardzo wartościowa pozycja.



2 komentarze:

  1. fajnie jak się trafi na dobrą książkę jeszcze w przystępnej cenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację :D dlatego odwiedzam co jakiś czas Bidronkę, bo maja tam naprawdę dobre książki. Jakiś czas temu kupiłam tam "Kobieta na krańcu świata" M. Wojciechowskiej za 19zł :D

      Usuń