piątek, 14 grudnia 2012

Dobry napój na co dzień? Yerba mate!

Od jakiegoś czasu nie pijam już czarnej herbaty. Ograniczyłam też zieloną, od której byłam uzależniona w czasach nastoletnich. W liceum potrafiłam wypijać jeden kartonik sypanej zielonej herbaty tygodniowo. To dość sporo. Dzięki mojej Mamie wiem, że zielona herbata owszem ma dobre właściwości ale wychładza organizm więc nie należy jej pić zimą, a także wysusza, więc nie należy pić więcej niż jedną szklankę dziennie, a najlepiej rzadziej.
Szukając więc czegos na siebie, pochyliłam się nad yerba mate, którą tak zaciekle chwali Wojciech Cejrowski. Miałam plan by napisać Wam więcej o tym napoju ale znalazłam stronę, która tak dobrze objeła ten temat, że stwierdziłam, że lepszym wyjściem bęðzie podać Wam linka :] Zachęcam do przeczytania. Ten napój to najlepsze wyjście na coś ciepłego do picia w ciągu dnia. Smakuje zresztą bardzo dobrze i w każdej dobrej zielarni można ja kupić :] Oczywiście ja polecam sypaną, bo jest znacznie lepsza niż w wersji ekspresowej ( a te wersje często są doprawiane smakamia, jak ta z BIOACTIVE kakao i wanilią).

Teraz piję tą, która na zdjęciu jest z tyłu. Jest bardzo dobra. Jak mi się skończy zamierzam kupić większe opakowanie :]


Oto link:
http://yerbamateinfo.pl/wlasciwosci-dzialanie-yerba-mate.html

7 komentarzy:

  1. Ja piłam yerba mate sporo swego czasu. Kupiłam sobie to naczynie i rurkę do picia. Ale po jakimś czasie przestała mi smakować. Poza tym wychładza ponoć tak jak zielona herbata i może uzależniać na dodatek. Trzeba z tym uważać...

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tak, tak, tak! Szczególnie ta ze zdjęcia kakaowo-waniliowa, choć wanilii nie cierpię. Ostatnio właśnie w ich sklepie internetowym zrobiłam sobie swoją mieszankę herbat. Jako główną wzięłam yerba mate. Kombinacja oszałamiająca (zapach odurza), ale w smaku wyszła mi wyśmienita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stonie BIOACTIVE można zamawiać mieszanki własnego pomysłu? Dobrze zrozumiałam?

      Usuń
    2. Tak jest! Na www.smacznaherbata.pl (Bio Active połączyło się z Herbapolem) można w zakładce "My Tea" skomponować własną mieszankę :D Nie raz korzystałam, bo lubię własnoręcznie eksperymentować z herbatami :)

      Usuń
    3. P.S.
      Fajna sprawa z tymi mieszankami własnymi jest taka, że na swoim koncie na ich stronie zapisują się te mieszanki, można wybrać własną nazwę itp, by ułatwić sobie ponowny zakup tej samej mieszanki. Poza tym na opakowaniu na spodzie jest też naklejka z wymyśloną nazwą oraz dokładnym, wybranym przez nas składem. Całość wygląda bardzo profesjonalnie :)

      Usuń
    4. WOW!! to ja się bardzo cieszę, że do mnie zagladasz, bo dzięki Tobbie się o tym dowiedziałam!Koniecznie musze zobaczyć stronę! Dziękuję Ci bardzo za wiadomość i tak wnikliwy opis, zachęciłaś mnie!

      Usuń
  3. o rany tylko 1 szklankę zieloną, a ja pije koło 10 ups

    fioletowanatalia

    OdpowiedzUsuń