środa, 6 sierpnia 2014

Przeczytane: "Pokolenie KOLOSÓW"

Wiecie co to są KOLOSY? Nie? To taka impreza podróżników, która obchodziła w tym roku swoje piętnastolecie :) Wspaniała impreza, trwająca trzy dni. Zorganizował ją jeden człowiek-wpadł na taki pomysł i trwa w nim już tak długo...koniecznie musicie przeczytać o tym więcej :) Ta historia dodaje skrzydeł :)




Książka napisana w okazji obchodzonej rocznicy, to zbiór wspaniałych przygód, a także wywiad z twórca tej wspaniałej imprezy. Swoją droga wiele razy widziałam, w trakcie swojego pierwszego pobytu na Kolosach, organizatora i nie wpadłabym na to, że to jest ON. To szalenie skromny człowiek, która wtapia się w tłum. Moje wrażenia z tegorocznych KOLOSÓW, mogliście przeczytać tutaj. To był mój pierwszy raz, ponieważ zawsze w tym terminie wypadał mi zjazd.

Idea jest wspaniała, impreza jest fenomenalna, spotykani tam ludzie są genialni...a te historie...trzy dni, spędzone w hali od rana do wieczora, na wysłuchiwaniu opowieści podróżników...Ile razy miałam łzy w oczach, śmiałam się na głos i wracałam do swoich własnych wspomnień, z podróż z Tajemniczym.

Tak, podróże to jest to...


....a miało być o książce :) O książce nie ma co pisać, musicie ją przeczytać, jest genialna. Pokazuje, jak wiele człowiek może pokonać siłą woli...Pokazuje także, co to jest pasja.



Oczywiście w trakcie czytania miałam wiernego towarzysza-ja byłam w świecie podróży, a ona w świecie snów... :)

2 komentarze:

  1. O podróżach? To muszę po to sięgnąć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo polecam. A jak fascynują Ciebie opowieści o podróżach, to rozważ pojawienie się w marcu na KOLOSACH 2016 w Gdyni :) Naprawde warto:)

      Usuń