sobota, 19 października 2013

Sobota + dobry film

Mój grarfik na weekend jest bardzo napięty. Nie zamierzam jednak zrezygnować z odoczynku. Dzisiaj miałam być cały dzień w Starym Browrze, ponieważ z racji Art & Fasion Festival odbywają się bardzo ciekawe wykłady i panele dyskusyjne. Dzisiaj byłam na wszystkich (wirtualnie i rzeczywiście) poza pierwszym. O moich wrażeniach napiszę później.

Do 11:00 siedziałam z łóźku buszjąc w internecie. Oglądałam odcinki Tori&Dean Home Sweet Hollywood. Czy ktoś z Was wie, gdzie można pobrać pełne odcinki wszystkich sezonów?




W trakcie buszowania zjadłam śniadanie, potem przeczytałam czasopisma...




To był bardzo miły poranek...i nawet pózno wstałam bo po 7:00! Wyspałam się wreszcie.

W każdym razie chciałam Wam napisać o bardzo ciekawym filmie poskiej produkcji. Film generalnie rzecz ujmując jest o konsumpcjonizmie. 
Naprawde polecam Wam wszystkim ten film. Mówi bardzo dużo o naszych niby-wyborach. Film obowiązkowy dla wszystkich żyjących w dzisiejszych czasach.
Naprawdę warto się poddać refleksjom po jego zobaczeniu. Bardzo polecam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz