poniedziałek, 10 czerwca 2013

Polki na Bursztynowym Szlaku.

Książka mnie bardzo zainteresowała ze względu na utorki. Byłam ciekawa jak będzie się ją czytać. Niestety rozczrowałam się. O ile zdjęcia są interesujące tak tekst, momentami bardzo suchy. Książki podróżnicze Martyny Wojciechowskiej czyta się jednego wieczoru, a tutaj...momentami ciężko było przebrnąć przez kolejną stronę. Pisała Monika Richardson i przyznam, że momentami usiłowała być zabawna ale teksty w stylu "...i wyszła z miną kotka, który wypił śmietankę" jakoś do mnie nie trafiają. Niewątpliwie w pisaniu książek, szczególnie podróżniczych Monika ma jeszcze wiele do zrobienia.

Na pewno nie polecam zakupu tej książki (cena regularna 34,99zł). Ja ją kupiłam po bardzo niskiej cenie ale uważam, że można przeżyć bez przeczytania tej książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz