piątek, 14 czerwca 2013

Bestia.

Teatralnych spotkań ciąg dalszy. W miniony weekend byliśmy na sztuce "Bestia". Tym razem nie ja wybierałam i nie czytałam skrótu. Totalnie nie wiedziałam na co idziemy ale zawierzyłam kumplowi, który szedł z nami-twierdził, że to bardzo dobra sztuka, znajoma mu powiedziała :)


Rzeczywiście, sztuka była dobra, można było się ubawić, a do tego świetna gra aktorska.
Przez cały czas, siedząc nogami na deskach teatru (mieliśmy miejsca na samej scenie), zastanwiałam się czy jeden z aktorów, to mój kolega. Wygląd, gestykulacja, głos, a nawet sposób śmiania wypisz wymaluj mój znajomy...tylko nos nie był do końca ten sam ;)

W każdym razie sztuka mówi w przekorny i zabawny sposób o wartościach morlanych i prawdzie.
Spektaklt trwa zaldwie 50 minut,  straszna szkoda, że tak krótko.

Źródło: Teatr Nowy im. Tadeusza Łopmnickiego  w Poznaniu.



Przekład:  ZBIGNIEW KRAWCZYKOWSKI
Inscenizacja:  JANUSZ WIŚNIEWSKI
Kostiumy:  AGATA UCHMAN
Asystent scenografa:  WAWRZYNIEC KOZICKI
oraz EMILIA GRZECZKA, EWA MRÓZ
Asystent reżysera:  ANNA WACHOWIAK, 
KRZYSZTOF PRZYBYŁOWICZ
Inspicjent:  KRZYSZTOF PRZYBYŁOWICZ

Aktorzy:

Sędzia Adam  -  MIROSŁAW KROPIELNICKI
Radca Walter  -  JANUSZ GRENDA
Pisarz Lampke  -  PAWEŁ BINKOWSKI
Pani Marta  -  MAŁGORZATA ŁODEJ-STACHOWIAK
Ewa, jej córka  -  WIKTORIA KULASZEWSKA (gościnnie)
Jan Kałuża  -  ILDEFONS STACHOWIAK
Robert, jego Syn  -  GRZEGORZ GOŁASZEWSKI
Pani Brygida  -  ANNA MIERZWA
Kucharz od mięs  -  WOJCIECH DENEKA
Wina, sery  -  MACIEJ ZABIELSKI (gościnnie)
Piękni oficerowie  -  TADEUSZ DRZEWIECKI, 
NIKODEM KASPROWICZ, ANDRZEJ LAJBOREK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz